Prigovori i reklamacije
Obavijest o načinu podnošenja pisanih prigovora
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača ( Narodne novine br. 19/22) obavještavamo potrošače da pisani prigovor potrošača mogu dostaviti:
- Poštom na adresu: RUDEJ d.o.o.
Bana Jelačića 17
HR-21223 Okrug Gornji - E – mailom na adresu: info@rudej.hr
- Osobno u prostorije društva na adresi: Bana Jelačića 17, Okrug Gornji
Odgovor na pisani prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
Molimo da prigovor navedete podatke o potrošaču ( Ime i prezime i adresa za dostavu odgovora ).
Obavijest o načinu podnošenje reklamacije potrošača – korisnika javnih usluge
Sukladno čl. 27. Zakon o zaštiti potrošača ( Narodne novine br. 19/22) obavještavamo potrošače da nakon primitka odgovora na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu odgovora trgovcu na pisani prigovor, u roku od 15 dana mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača:
- Poštom na adresu: RUDEJ d.o.o.
Bana Jelačića 17
HR-21223 Okrug Gornji - E – mailom na adresu: info@rudej.hr
- Osobno u prostorije društva na adresi: Bana Jelačića 17, Okrug Gornji
Dana 07. listopada 2015. godine donesena odluka o osnivanju Povjerenstva za reklamacije potrošača trgovačkog društva RUDEJ d.o.o.
Povjerenstvo odlučuje u drugom stupnju o prigovorima na račune i usluge koje izdaje RUDEJ d.o.o., čime se dodatno osigurava zaštita prava potrošača i transparentnost u postupanju.
Ističemo da je članica Udruge za zaštitu potrošača Split imenovana kao članica ovog Povjerenstva, čime je dodatno osigurana zastupljenost interesa potrošača u postupku odlučivanja.
Povjerenstvo će odgovor na Vaš prigovor dati u pisanom obliku najkasnije 30 dana od dana zaprimanja reklamacije.
Molim Vas da u Vašoj reklamaciji navedete podatke o potrošaču ( Ime i prezime i adresu za dostavu odgovora ).
Na prigovoru obavezno naznačiti da se upućuje na Povjerenstvo za reklamacije potrošača.