Prigovori i reklamacije

Obavijest o načinu podnošenja pisanih prigovora

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača ( Narodne novine br. 19/22) obavještavamo potrošače da pisani prigovor potrošača mogu dostaviti:

  1. Poštom na adresu: RUDEJ d.o.o.
    Bana Jelačića 17
    HR-21223 Okrug Gornji
  2. E – mailom na adresu: info@rudej.hr
  3. Osobno u prostorije društva na adresi: Bana Jelačića 17, Okrug Gornji

Odgovor na pisani prigovor dati ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana zaprimanja prigovora.
Molimo da prigovor navedete podatke o potrošaču ( Ime i prezime i adresa za dostavu odgovoru)

 

Obavijest o načinu podnošenje reklamacije potrošača – korisnika javnih usluge

Sukladno čl. 27. Zakon o zaštiti potrošača ( Narodne novine br. 19/22) obavještavamo potrošače da nakon primitka odgovora na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu odgovora trgovcu na pisani prigovor, u roku od 15 dana mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača:

  1. Poštom na adresu: RUDEJ d.o.o.
    Bana Jelačića 17
    HR-21223 Okrug Gornji
  2. E – mailom na adresu: info@rudej.hr
  3. Osobno u prostorije društva na adresi: Bana Jelačića 17, Okrug Gornji

Povjerenstvo će odgovor na Vaš prigovor dati u pisanom obliku najkasnije 30 dana od dana zaprimanja reklamacije.
Molim Vas da u Vašoj reklamaciji navedete podatke o potrošaču (Ime i prezime i adresu za dostavu odgovora)
Na prigovoru obavezno naznačiti da se upućuje na Povjerenstvo za reklamacije potrošača.